9 de jul. 2009

Avui, Joan Carretero a Igualada


I tu, vindràs?

5 comentaris:

David ha dit...

Allà hi serem! :D

David ha dit...

Ens veiem allà, doncs.

Per cert, afegit el teu bloc al Reader! ;-)

Salut!

Josep M. Torras Payerol ha dit...

David,
Amb el teu permís t'he enllaçat al meu blog www.igualadi.com
Aquest vespre també hi seré. Jo soc de CDC, però m'agrada escoltar propostes assenyades. Tot sigui per la mateixa causa.

Miquel Saumell ha dit...

David,
Res, és que m'ha fet gràcia trobar-me amb el blog d'un jorbenc, doncs no crec que n’hi hagin gaires de blogs al teu poble. El meu pare era de Jorba, concretament va néixer al Pla del Magre.

David ha dit...

Ep David,

Merci per afergir-me al teu reader, jo t'he posat també al meu blogroll =)

Salut!
David.

PS: A la piscina de Jorba s'hi està de collons! =)